Lisanne Mol heeft voor 2024 met alle zorgverzekeraars een contract afgesloten en
hanteert de tarieven voor diëtetiek zoals is afgesproken met de zorgverzekeraars. Voor
huisbezoeken bestaat daarnaast een uittoeslag, ongeacht reisafstand en reistijd. Voor
de meest actuele tarieven kunt u kijken op de pagina ‘Tarieven en Vergoedingen’.
De cliënt kan te allen tijde de overeenkomst beëindigen, mits de diëtist 24 uur voor een
gemaakte afspraak hiervan schriftelijk op de hoogte is gesteld. De diëtist kan de
overeenkomst beëindigen indien de advisering naar verwachting van diëtist niet tot de
gewenste resultaten leidt. De diëtist stelt de patiënt/cliënt tijdig op de hoogte wanneer
de diëtist een dergelijke situatie voorziet.
Lisanne Mol doet er alles aan goede zorg te verlenen en alles zorgvuldig te organiseren. Mocht u als cliënt onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan is het belangrijk dit te bespreken met de diëtist zelf of contact op te nemen met Lisanne Mol. Als dat geen oplossing biedt, kunt u een klacht indienen bij het Klachtenloket Paramedici, via de website: www.klachtenloketparamedici.nl
Lisanne Mol
Malmö 29
3124 KG Schiedam
+31617808388
www.lisannemol.nl
dietist@lisannemol.nl